Lidmaatschap

Lid worden?

Het lidmaatschap staat open voor iedereen die het leuk vindt om regelgeving inzake investeringstoetsing te bestuderen en (praktijk)ervaring op dit gebied wilt uitwisselen.

Door lid worden kun je bijdragen aan de ontwikkeling van investeringstoetsing en het bevorderen van de bekendheid van investeringstoetsing.

Praktische informatie

De jaarlijkse contributie is thans vastgesteld op € 45 en kan voldaan worden op rekeningnummer NL68 RABO 0339 1941 54, o.v.v. zijn/haar naam.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een kalenderjaar (1 januari t/ 31 december) en wordt daarna stilzwijgend verlengd. Indien u uw lidmaatschap wilt opzeggen, dient u dit schriftelijk vóór 31 december te melden.

Mijn VVI

Nadat je aangemeld bent ontvang je een inlognaam en ene wachtwoord voor de besloten MIJN VVI. Op deze pagina kun je gegevens inzien en bijwerken.

Op MIJN VVI staat ook de volledige kalender met alle activiteiten van de vereniging. Je kunt je je eenvoudig aanmelden voor de seminars, webinars, borrels en algemene ledenvergaderingen.