Pre-launch event

Vooruitblikkend op de aanstaande inwerkingtreding van Wet Vifo organiseert de Vereniging voor Investeringstoetsing op donderdag 23 februari om 16:00u. een Pre-Launch Event. Advocaten Boyd Wolffers (Loyens & Loeff) en Stephanie The (De Brauw Blackstone Westbroek) spreken aan de hand van prikkelende stellingen met Ivo Nobel (Hoofd Bureau Toetsing Investeringen) over de meest recente ontwikkelingen op het gebied van FDI screening. Niet te missen voorbeschouwing!

Aansluitend is er een borrel met volop gelegenheid voor ontmoeting en uitwisseling van praktijkervaring – in lijn met het streven van de Vereniging voor Investeringstoetsing om een forum te zijn voor een brede groep geïnteresseerden met diverse professionele achtergronden, waaronder bedrijfsjuristen, advocaten, mensen in openbare dienst, consultants en academici.

Aanmeldingen via https://lnkd.in/ev8xvCnD.

Geplaatst